Klantcase Van der Woerd

“Gemak dient de mens.“

Bedrijf

  • Loonbedrijf Van der Woerd
  • Zoelen

Branche

  • Loonwerk

Service

  • Agrarisch
  • Mesthandel
  • Fouragehandel

Klant sinds

  • 2020

Een manier om werkbonnen sneller te verwerken. Dat is wat Loonbedrijf Van der Woerd al langere tijd zocht. Ze vond het hoog tijd om de afdeling planning te ontlasten en klopte bij ons aan. Sinds het begin van de zomer 2020 werkt Van der Woerd met TimeKing. “En dat bevalt meer dan goed!”

Planner Ernst Beker was al langer voorstander van het digitaliseren van de urenregistratie en planning. “Enkele jaren geleden deden we echt alles op de ouderwetse manier: op papier dus. Daarna experimenteerden we met een digitaal systeem dat aan ons management programma was gekoppeld, maar dat werkte toch niet helemaal naar wens.” Via via kwam het loonbedrijf met TimeKing in contact. “Het zijn jonge jongens, maar dat is ook direct hun kracht! Ze weten wat de klant wil en doen er alles aan om dat te realiseren.”

Implementatie

Halverwege 2020 was het zover: de implementatie van het systeem. “Dat ging eigenlijk heel snel. Binnen no time was alles naar onze wensen ingericht… en helemaal op maat! Het planbord werkt super en de jongens zijn ook erg te spreken over de app. Al blijft het natuurlijk zaak dat ze alles netjes blijven invullen. Maar dat is onze taak natuurlijk. En niet die van TimeKing ;-)” Naast het vaste personeel, werkt Van Der Woerd ook met ZZP’ers. “In eerste instantie waren zij nog sceptisch, maar al snel gingen ze ook overstag. Ze zagen zelf ook wel dat de app gewoon veel sneller werkt dan de papieren bonnen. Nu werkt er af en toe nog een enkele ZZP’er op papier.”

Nieuwe ideeën

“Ook als we een nieuw idee hebben, is dat geen probleem voor de jongens van TimeKing.” Het bedrijf was namelijk op zoek naar een plekje om bepaalde zaken bij te houden. “We zijn een agrarisch bedrijf waar nog wel eens wat stuk gaat bij de apparatuur of machines. Graag zouden we in het systeem willen bijhouden welke machine nog onderhoud vergt… en welke inmiddels gemaakt is. Toen we dat voorstelden aan Max en Robin, dachten ze meteen mee en kwamen ze met allerlei opties. Dat is uiteindelijk toch waar we naar op zoek zijn.”

“Het zijn jonge jongens, maar dat is ook direct hun kracht! Ze weten wat de klant wil en doen er alles aan om dat te realiseren.”

Toekomst

Over het algemeen is het loonbedrijf dus aardig tevreden. “Gemak dient de mens en van gemak kunnen we met dit systeem zeker spreken. Stel, ik ben bezig met het nakijken van een paar bonnen en er komt wat tussen?” Dan pakt Ernst op een later moment de boel weer op. “Heel anders dan een grote stapel papier waar je tussen moet zoeken. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik voor het hele bedrijf spreek als ik zeg dat we niet meer anders zouden willen. We zijn dik tevreden!”

Neem vrijblijvend contact op

Eenvoudig digitaal werken? Probeer het gratis!