Tarieven
Vraag vandaag nog een account aan en probeer het geheel vrijblijvend. We helpen je graag met de onboarding en geven je advies waar nodig!
Kies je pakket
Selecteer het aantal medewerkers van jouw bedrijf en maak een pakketkeuze.
Wij factureren achteraf, bij ons betaal je alleen voor de medewerkers met minimaal 5 items op naam. Ideaal voor de flexibele schil. Zo kun je iedereen met de app laten werken, heb je alles inzichtelijk in je planbord en hoef je met de facturatie niets over te typen.
Basic
- Dynamisch planbord
- Gebruiksvriendelijke app
- Projecten
- Statistieken en exports
Plus
- Alles uit het basispakket
- Eenvoudig factureren
- Koppelingen
- Inhuurportaal
Extra modules
Breid jouw pakket uit met de onderstaande modules. Deze modules zijn momenteel kosteloos beschikbaar in de software. In de toekomst zal hier mogelijk een maandelijkse vergoeding aan gekoppeld worden.
Verkoop & Verhuur
Met de verkoop & verhuur module voeg je eenvoudig verkochte of verhuurde items toe.
Personeelszaken
Met de personeelszaken module houd je eenvoudig overzicht over de gewerkte uren van je medewerkers.
Werkplaatsbeheer
Met de werkplaatsbeheer module houd je overzicht over je machinepark.
Implementatiepakketten
Wij bieden geen kant-en-klaar plan op papier, maar verzorgen een volledige hands-on implementatie. Stap voor stap implementeren we de software in je bedrijf, afgestemd op jouw wensen. Dankzij deze aanpak blijft de implementatie flexibel, kunnen we snel schakelen, en zorgen we ervoor dat de software naadloos aansluit op je bedrijfsprocessen.
Basic
Uitgaande van meerdere digitale afspraken.
Plus
Uitgaande van één afspraak op locatie en meerdere digitale afspraken.
Pro
Uitgaande van twee afspraken op locatie en meerdere digitale afspraken.
Veelgestelde vragen
Heb je een vraag over de kosten en implementatie? Misschien vind je antwoord hieronder. Zo niet aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!
Hoe ziet de implementatie eruit?
Afhankelijk van het gekozen implementatiepakket komen we bij je langs of plannen we online een afspraak om samen het systeem in te vullen. Uit eventuele bestaande software exporteren wij stamgegevens zoals werkzaamheden, artikelen, klanten en machines. Die importeren wij vervolgens weer in onze software.
Wij leggen aan de eerste medewerkers uit hoe de app werkt. In de praktijk zien we dat dit vaak niet eens nodig is, omdat iedereen zowel jong als oud zich al snel aan de app kan wennen.
Misschien wel het belangrijkste onderdeel van een succesvolle implementatie. De uitleg aan de administratiemedewerkers. We vertellen, helpen en laten zien hoe de binnenkomende werkbonnen moeten worden verwerkt in het systeem. Gaat dit goed? Dan kan het aantal app gebruikers worden uitgebreid.
Kunnen de medewerkers in de buitendienst, de administratie en de planners werken met het systeem en de app? Dan stappen we af van alle papieren en werkt je bedrijf volledig digitaal!