Tarieven

Vraag vandaag nog een account aan en probeer het geheel vrijblijvend. We helpen je graag met de onboarding en geven je advies waar nodig!

Kies je pakket

Selecteer het aantal medewerkers van jouw bedrijf en maak een pakketkeuze.
Wij factureren achteraf, bij ons betaal je alleen voor de medewerkers met minimaal 5 items op naam. Ideaal voor de flexibele schil. Zo kun je iedereen met de app laten werken, heb je alles inzichtelijk in je planbord en hoef je met de facturatie niets over te typen.

Basic

7,50 / maand
+ € / jaar
  • Dynamisch planbord
  • Gebruiksvriendelijke app
  • Projecten
  • Statistieken en exports
Aanvragen

Plus

10,00 / maand
+ € / jaar
  • Alles uit het basispakket
  • Eenvoudig factureren
  • Koppelingen
  • Inhuurportaal
Aanvragen

Extra modules

Breid jouw pakket uit met de onderstaande modules. Deze modules zijn momenteel kosteloos beschikbaar in de software. In de toekomst zal hier mogelijk een maandelijkse vergoeding aan gekoppeld worden.

Verkoop & Verhuur

Met de verkoop & verhuur module voeg je eenvoudig verkochte of verhuurde items toe.

Personeelszaken

Met de personeelszaken module houd je eenvoudig overzicht over de gewerkte uren van je medewerkers.

Werkplaatsbeheer

Met de werkplaatsbeheer module houd je overzicht over je machinepark.

Implementatiepakketten

Wij bieden geen kant-en-klaar plan op papier, maar verzorgen een volledige hands-on implementatie. Stap voor stap implementeren we de software in je bedrijf, afgestemd op jouw wensen. Dankzij deze aanpak blijft de implementatie flexibel, kunnen we snel schakelen, en zorgen we ervoor dat de software naadloos aansluit op je bedrijfsprocessen.

Basic

Uitgaande van meerdere digitale afspraken.

Vanaf
€ 1000
eenmalig

Plus

Uitgaande van één afspraak op locatie en meerdere digitale afspraken.

Vanaf
€ 2000
eenmalig

Pro

Uitgaande van twee afspraken op locatie en meerdere digitale afspraken.

Vanaf
€ 3000
eenmalig

Veelgestelde vragen


Heb je een vraag over de kosten en implementatie? Misschien vind je antwoord hieronder. Zo niet aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

veel gestelde vragen over de tarieven

Nee, de kosten die je ziet op deze pagina zijn daadwerkelijk alle kosten die we in rekening brengen. Onze filosofie is dat we nieuwe functionaliteiten ontwikkelen samen met de klant en ook voor andere klanten beschikbaar maken.

Uiteraard. Mocht je tijdens de implementatie meer hulp of advies willen dan helpen we je graag. Met de keuze uit de pakketten kom je nooit voor verassingen te staan.

Nee, de tarieven zijn exclusief BTW.

Met TimeKing heb je de flexibiliteit om maandelijks op te zeggen.

In de backend kun je een onbeperkt aantal medewerkers toevoegen. Na iedere maand worden alleen de medewerkers gefactureerd die werkbonnen hebben uitgevoerd. De maandprijs is afhankelijk van je pakket. Daarnaast bestaat een deel van kosten uit onderhoud, beveiliging en support. Zo zorgen wij ervoor dat je altijd op de nieuwste versie draait, nieuwe toevoegingen direct beschikbaar zijn, er back-ups van je gegevens worden gemaakt, ze veilig in de cloud staan en we het hele jaar voor je klaarstaan!

Je kan altijd direct schakelen tussen de pakketten en modules binnen TimeKing. De aanpassing wordt dan doorgevoerd op je maandelijkse factuur.

Hoe ziet de implementatie eruit?

1. Installatie systeem

Afhankelijk van het gekozen implementatiepakket komen we bij je langs of plannen we online een afspraak om samen het systeem in te vullen. Uit eventuele bestaande software exporteren wij stamgegevens zoals werkzaamheden, artikelen, klanten en machines. Die importeren wij vervolgens weer in onze software.

2. Uitleg aan de buitendienst

Wij leggen aan de eerste medewerkers uit hoe de app werkt. In de praktijk zien we dat dit vaak niet eens nodig is, omdat iedereen zowel jong als oud zich al snel aan de app kan wennen.

3. Uitleg aan de administratie

Misschien wel het belangrijkste onderdeel van een succesvolle implementatie. De uitleg aan de administratiemedewerkers. We vertellen, helpen en laten zien hoe de binnenkomende werkbonnen moeten worden verwerkt in het systeem. Gaat dit goed? Dan kan het aantal app gebruikers worden uitgebreid.

4. Volledig digitaal

Kunnen de medewerkers in de buitendienst, de administratie en de planners werken met het systeem en de app? Dan stappen we af van alle papieren en werkt je bedrijf volledig digitaal!

Neem vrijblijvend contact op

Eenvoudig digitaal werken? Probeer het gratis!