Inmiddels biedt TimeKing een solide product waarmee u de planning en verschillende (werk)bonnen kunt digitaliseren. Maar daarnaast zijn wij continu bezig verschillende bedrijfsprocessen nog meer te digitaliseren en te verbeteren. Dit doen wij samen met onze klanten. Wij ontvangen feedback op ons product en nemen dit mee in onze to-do lijst.

Bij elke wens van de klant houden wij rekening met de gebruiksvriendelijkheid van ons product. Zo stellen wij ons voor iedere nieuwe feature die we inbouwen in de app of backend de vraag hoe we dit op de meest gebruiksvriendelijke manier kunnen implementeren. De uitdaging zit er in om steeds meer functionaliteit (wensen van de klant) te bieden, maar ondertussen het systeem nog wel simpel en werkbaar te houden. Want simpel, snel en effectief zijn de kernwaarden waar wij voor staan.

Hieronder leest u wat wij dit jaar allemaal op onze planning hebben staan en wanneer u ongeveer deze update kunt verwachten. Zodra de update is uitgevoerd houden wij u op de hoogte via onze nieuwsbrief. Vergeet niet hierop te abonneren als u dat nog niet gedaan heeft.

  • Kwartaal 1

    Software as a Service (SaaS)

    Wij hebben gemerkt dat het update van verschillende apps en backends erg bewerkelijk is en dat de apps niet voor ieder bedrijf apart in de App Store uit te rollen zijn. Hierdoor zijn wij genoodzaakt naar een Software as a Service (SaaS) oplossing te gaan. Dit houdt in dat uw medewerkers de TimeKing app installeren, in plaats van die van uw bedrijf. Hierdoor beschikt u direct over de laatste updates.

  • Kwartaal 2

    Facturatie en koppelingen

    Wij horen van veel klanten dat zij vanuit de ingeleverde werkbonnen een (concept)factuur voor de klant willen opstellen. Voor de verschillende bewerkingen en artikelen zijn al prijzen en staffels in te voeren. Op basis van deze prijzen en de gewerkte uren kan een concept-factuur worden opgesteld. Deze factuur kan eventueel worden aangepast en vervolgens 1:1 worden doorgezet naar uw boekhoudprogramma's middels een automatische koppeling. In eerste instantie bouwen wij een koppling met Agro IT, Exact online, Exact globe, King, Visma accountview en SnelStart.

  • Kwartaal 3

    Machinebeheer

    Verbonden aan de werkbonnen zitten de gebruikte machines. Op basis van het aantal draaiuren dat de machine gebruikt wordt, kan er bijvoorbeeld een melding worden gegeven wanneer een machine reparatie nodig heeft. Ook wordt de reparatie en onderhoudswerkzaamheden gemonitord waardoor u precies inzicht heeft in het rendement van uw machines.

  • Kwartaal 4

    Verbreding van onze doelgroep

    Op het moment ligt bij ons de focus op de digitalisatie van loonbedrijven. Daarnaast krijgen wij vaak de vraag vanuit bedrijven uit aanverwante sectoren, zoals hoveniers of transportbedrijven, of onze software ook voor hen geschikt is. Gezien de flexibiliteit van de software zullen wij kijken of we ook hier een oplossing voor kunnen bieden. Hierover volgt later meer informatie.